2 oktober=min födelsedag! (=

Hej!!!!!!!!!!!!!!!

Förlåt för dålig bloggnig. I går va jag med Tova. Vi hade jätte kul. Vi hoppade studsmatta och va lite hos mig. Sen cyklade vi till stallet med Siri. Jag red tredje gången på Rafter=bäst. Vi hoppade stuts å jag va nära på att rammla av för han stanade så jag kom på halsen)=. Vi fick släppa tyglarna när vi hoppade om vi ville. Jag ville inte det. Men jag släppte ena handen och det var lika kul det. Nu har jag inet mer att säga förutom att jag ska ha en filmkväll i kväll. Det ska bli Jätte kul. Jag fyller år den 2 oktober. // Elin!! (=

Kommentarer
Ella

Guud vilken fin header du har fixat! Skitsöt är du! ♥ :)

2011-10-03 18:47:34
URL: http://mackismackan.blogg.se/
elin

Jag fick lite hjälp av filippa med headern!! <3

2011-10-04 20:01:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0