Nu har jag kommit hem till Sverige!!!

Hejsan allihopa!!    

Nu har jag kommit hem till kalla Sverige igen. Jag har haft det jätte bra. jag skulle kuna skriva 1 miljon saker. Men det skulle bli jätte langt. Jag har ialla fall badat varje dag, och jag tycker att jag har blivit lite brun. På tisdag börjar skolan igen=(. Det ska inte bli kul!!! Jo jag ångrara mig. Det ska bli jätte kul att träffa alla kompisar efter lång tid. Jag har saknat alla JÄTTE MYCKET. Nu kommer en liten språk kurs på Portugisiska!!

1=om                        Häst=Cahvalio                 Apelsin=Laranja                  
2=dous                      Kraba=Siri                      Äppel=maca
3=tres                       katt=Gato                      Ananas=Abaxai
4=qautro                    Padda=sappo                 Pasionsfrukt=Maraxoja
5=sinqo                                                         Vindruvor=Uva
6=seis
7=zeti
8=outo
9=nove
10=deis

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0