En helt vanlig dag!!

Hej!!

I dag har det varit en helt vanlig dag. Men vädret har varit lite sådär:(. I skolan har vi haft Engekska, slöjd, gympa och så hade vi tipsfrågor om vad man har gjort i skolan. På sommarlovet skulle man sriva ett brev eller ett mail till  jeanette(fröken).Sen har hon gjort frågor om vad man har gjort. som ska man gissa vem som har gjort vad. Jag var först. Det känndes som om jag kokade. Jag blev helt röd i ansiktet.
  Jag avslöjade mig. Men det var andra som också gjorde det.
// Elin!!

Kommentarer
tova

kulll att du har börjat blogg igen !! :) <3

2011-09-06 12:13:52
URL: http://sotisinmylife.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0