glittrande ögon

Hej!!

I föra inlägget skrev jag att jag skulle gå på Bio (smurfarna). Jag såg den i lördags. Den varlog och bra. I mån är det skoljogen som gäller. Jag ska springa med Amanda i min klass. Jag ska nog ta med min mobil och lysna på musik när jag springer. Men det bästa är att man får gå hem och ducsha. på Fredag ska jag på ett kalas hos några i min föra klass. Temat var glitter och glamor så jag köpte ett glitter ögonskugga bara för att det är kul att ha. Jag köpte också en ny plånbok på glitter. Det var ingen med dragkedga utan med ett knäppe som man knäpper upp. Den var vit och lurvig. Nu ska jag äta nudlar. Min mage bara kurrar. //Elin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0