Majbrasa

Hej, Hej!!! I dag har jag först varit på stan. Då köpte jag en fin fin tröja. Den är värkligen super fin. Sen när jag kom hem gick jag och ringde på Filippa. Där var också Emma. Vi satt lite vid datorn. Sen gick vi ut. Lekte tjuv och polis. Sen gick vi i till Alexander och kollade på några av han´ns filmer som han har gjort. Dom var faktiskt jätte bra. Sen fick vi vara med i en film som han gjorde. Jag var en Mixer, Tova och filippa var popcorn, Emma var en tvättsvamp och Matti var ett ljus. Sen sätter man in ögon och mun på saken i datorn.
Vi ska snart gå ner till majbrasan med några gäster och komppisar Frida,Amanda, Anders och Linda.Ska bli kul!=)
Hälsningar Elin!!! Bilderna är från Google!!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0