Little sister and School !!!!


Hej!! Bilden ni ser på min lillasyster Stellas fot. Visst är den liten. Men nu ska jag berätta vad jag har gjort i skolan. Först kom jag till skolan då hade vi Engelska. Det var ganska tråkigt. Sen pratade vi om praon som vi ska ha på torsdag och fredag.Jag ska praoa på Vero Moda för min moster gobbar där. (Jag skriver mer om det i mon).
Sen var hade vi slöjd. Jag har nästan gjort färdigt mitt mumintrol som jag håller på med. Till lunch bliv det någon äklig fisk. Sen gick halva klassen till konst hallen. Där gjorde vi några slaks rum av katong. Vi var i grupper. Jga var i samma grupp som Filippa. Filicia och Moa. Vi blev inte färdiga med vårt rum. Det blir nog fint tror jag.!! Varma och goa kramar från eran Elin!!!!!!


Kommentarer
Tova

fin bild!!

2011-04-27 17:56:10
URL: http://sotisinmylife.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0