Öland!!

Hej!! NU ska jag snart krypa ner i sängen. I går var jag på öland hela dan. Det var var dö kul!! Vi åkte till ett hotell som vi åt frukost på. Det var jätte gott. Sen åkte vi till öland. När vi väl var där åkte vi till en go-kart banna.
Det var jätte kul att åka. Sen åkte vi till källa glassgård. Det ligger i källa och jag tycker att ni ska åka ditt. Det är jätte god glass och man blir jätte mätt. Jag åt en glass som heter långe Erik. Vi känner dom som äger det och det är en flicka som heter Agnes och är ett år yngre en mig. När vi hade fikat färdigt och umgåts med dom åkte vi till
borgholm och åt kvällsmat. Jag åt kebab tallrik. Det var gott. Sen när vi kom hem smälte vi chocklad och doppade jordgubbar. Det var gott. Men nu måste jag kila!! Ses snart!! Elin!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0