Höjdskrek!!!=)

Hej!! I dag har jag varit i skolan. Inget specielt hände för utom att vi i slutet av dagen gick ner till konsthallen. Där skulle vi fortsätta att jobba på vår rum. Om jag inte har skrivit om det innan så är det en katonng som man får inreda med möbler gjorda av T.ex lera, pipprensare och en massa mer saker. Vi blev inte riktirt färdiga med vårt rum. Men nu är Benjamin med en kompis. Han ska sova över av en andledning som jag inte orkar för jag är ganska trött. Ses snart kramar Elin!!!=)



Bilden är tagen från min farbors traphus om man står på första vånongen och kållar ner. Visst är det högt!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0