Kallt!!!!

Hej!! I dag har jag först varigt i strandbjörket. Där tävlade Benjamin min lille bror i knatte knatet. Han var ganska ducktig. Sen gick Benjamin och pappa till simmhallen. Då köppte jag och mamma var sin Cinder kanin. Det var super. Men det vet pappa inte om så ni får inte säga det till pappa. Sen åkte vi till ett kaffe i ör. Där fikade jag en stor maräng som var super. Men i dag har det varigt super kallt ute så jag fick ha en tjock koffta och en jacka men jag frös lite endå. Men nu ska jag snart äta men vi ses snart igen. Kramar Elin=)



Naglarna har jag målat=)

Kommentarer
Tova

uppdatera någon gång!!!!!!

2011-05-04 19:39:16
URL: http://sotisinmylife.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0